Thursday, April 10, 2008

TBF @ Loggia

De curand, pe un forum, TBF declara:

"Pot sa spun oficial ca sunt dj`ul meu preferat."

Initial am ras. Ulterior mi-am zis: "Baiatul asta e cam ingamfat". Dupa inca 2 minute n-am mai rezistat tentatiei si am tinut neaparat sa aflu de unde isi trage TBF toata increderea asta in sine. Logic, am downlodat setul lui si l-am ascultat.
Pe masura ce setul curgea, un zambet larg s-a instalat pe fata mea si picioarele au inceput sa bata ritmul, fara a mai asculta de mine. Eram vesel, chiar fericit.
TBF isi descrie stilul ca "deep funky jazzy house music". A uitat sa mentioneze si "wonderful" la inceputul descrierii, asa ca o sa o fac eu. Stilul lui se potriveste perfect unei petreceri pe plaja, unui chill intr-o cafenea, cu prietenii la o "sueta", sau unei seri relaxante acasa. Mai pe scurt, TBF merge la fix, oricand ai chef sa asculti MUZICA!

Mai jos gasiti un link direct (click dreapta si "Save as...")TBF live @ Loggia, Bucharest (23th of March 2008), un excelent set de "wonderful deep funky jazzy house music"




1. BAM - Miss My Love (main vocal)
2. Bernard Jones ft Aren B - Main Ingredients (Atnarko)
3. Anthony Molina ft Elise Taylor - Perfect Love (Kirby)
4. Da Sunlounge - A Life Time
5. Sound Diggers - House Of Green
6. Buck Naked vs Nook and Cranny - Good Foot Bad Foot
7. Olivier Desmet & Oriental Funk Stew - The Boogie
8. Cubase Dan - Everyday Life
9. Mr Fuzz pres Da Fuzz - Supernatural Funk
10. TSR - Hodge Podge
11. Pez - Illinois Incest (Scrubfish)
12. Nate Laurence & Scrubfish - Disco Papacy
13. Joey Youngman - Truth & Lies
14. DAV - Moterey Jack
15. Guufs - Sonny Drops In
16. Quality Control - Deep Down
17. Broken Speaker - Look at ya Dancin
18. Hoodfellas - Best in Show
19. Sound Diggers - Jazz Shit
20. Short Bus Kids - Gotta Get Up
21. Loopity Goofs - Melting (Thomas White)
22. Jazz N Groove - Open Up
23. White Lotus Society - Space Cadillac (JT Donaldson)
24. Jazzmopper J - Back for More
25. Olivier Desmet & Chuck Diesel - Gary’s Groove

LINK

Sa nu uit... Pe TBF il puteti gasi pe
MySpace si puteti chiar sa-i scrieti pe adresa de mail: tbf_music@yahoo.com

1 comment:

Anonymous said...

Da foarte bun set-ul, mersi de tracklist meeloo.